Regulamin

Pollityka Cookies
Sklep  internetowy  nie  zbiera  w  sposób  automatyczny  żadnych  danych,  z  wyjątkiem  danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki  cookies  to  małe  pliki  tekstowe  wysyłane  przez  sklep  internetowy  i  przechowywane  na Państwa  komputerze  zawierające  pewne  informacje  związane  z  korzystaniem  przez  Państwa  z Witryny i Sklepu Internetowego. Wykorzystywane przez sklep internetowy pliki cookies mogą mieć charakter  tymczasowy  lub  trwały.  Tymczasowe  pliki  cookies  są  usuwane  z  chwilą  zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane  także po  zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do rzechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. Sklep internetowy wykorzystuje poniżej wymienione pliki cookie w następujących celach:

a) dostosowania zawartości stron internetowych Spółki do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do indywidualnych potrzeb Użytkownika;

b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie struktury i zawartości tych stron;

c) utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.

W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies,  wykorzystując  stosowne  opcje  Państwa przeglądarki  internetowej. W  razie  problemów doradzamy  skorzystać  z  pliku  pomocy  przeglądarki  lub  skontaktować  się  z  producentem

 

 

    REJESTRACJA I STRONY TRANSAKCJI

  • Użytkownikiem serwisu może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat lub osoba prawna, która po zapoznaniu i zaakceptowaniu niniejszego regulaminu zarejestruje się w serwisie apoco.pl. Odwiedzającym jest każdy Użytkownik Internetu.

  • Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne oraz bezpłatne. W serwisie mogą zostać dodane usługi dodatkowe, które będą dokładnie opisywane. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za działanie reklam, które są publikowane na łamach serwisu.

  • Konto Użytkownika może zostać zablokowane lub usunięte bez wcześniejszych uprzedzeń jeżeli Właściciel (Administrator) stwierdził nadużycie regulaminu lub "Netykiety". Usuwając dane Użytkownika Właściciel usuwa wszystkie jego dane zawarte w bazie danych.

  • apoco.pl nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane w Sklepie przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło klienta

^ do góry

    OFERTA SKLEPU I CENY

  • Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, posiadają gwarancje, wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające do obrotu na terenie Polski.

  • Wszystkie ceny towarów znajdujących się w sklepie są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

  • Promocje obowiązują do wyczerpania zapasów lub zakończenia okresu promocji.

  • Wszystkie oferowane produkty sprowadzane są na zamówienie Kupującego.

  • Zawartość sklepu internetowego apoco.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego Art. 543.

  • Ceny w sklepie internetowym apoco.pl mogą się różnić od cen prezentowanych w salonach sprzedaży.

^ do góry

    SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  • W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.apoco.pl, dokonać wyboru towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
    2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
    3. W trakcie składania Zamówienia do momentu naciśnięcia przycisku „ Złóż zamówienie"
    Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
    4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklep u internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
    a) przedmiotu zamówienia,
    b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produ któw lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
    c) wybranej metody płatności,
    d) wybranego sposobu dostawy,
    e) czasu dostawy,

  • Sładający zamówienie wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Dz. U. Nr 133, poz. 883.
  • Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie oraz przesłanie przez Klienta formularza zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów

  • W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.  

  • Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną Potwierdzenie zamówienia, zawierającą ostateczne potwierdzenie szystkich stotnych elementów Zamówienia.
  • Z chwilą złożenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy kupna-sprzedaży pomiędzy sklepem apoco.pl a Kupującym.
  • W przypadku nie potwierdzenia zamówienia przez kupującego obsługa kontaktuje się z nim e-mailem lub telefonicznie.

  • W przypadku niektórych zamowień apoco.pl zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części wartości zamówienia.

  • Wprzypadku podania nieprawdziwych, nie pełnych lub błędnych danych – Sklep apoco.pl spróbuje skontaktować się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sklep apoco.pl może odstąpić od umowy sprzedaży.

  • Do momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep apoco.pl Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub/i wycofać złożone zamówienie. Wszystkie wyżej opisane zmiany muszą być dokonywane drogą elektroniczną (e-mailem pod adresem sklep@apoco.pl lub za pomocą faksu +48 (22) 559-10-79). Powyższą ewentualną zmianę można uznać za przyjętą jeśli pracownik apoco.pl potwierdzi to droga elektroniczną, mailową lub faksem. Wszystkie pozostałe przypadki anulowania zamówienia lub zmian w zamówieniu będą rozstrzygane za porozumieniem stron.

  • Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem apoco.pl skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

  • Przy każdym towarze podany jest typowy czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili nadanie przesyłki z towarem, przy czym nie uwzględniane są tu dni wolne od pracy. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W przypadku towarów sprowadzanych na zamówienie

  • Każdorazowo czas realizacji zamówienia zostanie potwierdzony przez obsługe sklepu. Czas realizacji zamowienia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.

  • Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje:
    a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia

    b) w przypadku zamówień płatnych poprzez zewnętrzne systemy płatności – po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu zewnętrznego obsługującego płatność

  • W przypadku większych zamówień, apoco.pl zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach. W takim przypadku koszt przesyłki będzie liczony jak za jedno zamówienie.

  • Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany na formularzu zamówienia.

  • Składający zamówienie wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Dz. U. Nr 133, poz. 883.

^ do góry

    FORMY PŁTANOŚCI

  • Gotówka przy odbiorze towaru z magazynu firmowego

  • Przelew na konto bankowe (przedpłata)

  • Płatność pobraniowa przy odbiorze (ograniczona do kwoty 2 000 zł).

  • Płatnośc karta poprzez system płatniczy: PayPal, Dotpay lub Platnosci.pl

^ do góry

    TRANSPORT I DOSTAWA TOWARÓW

  • Dostawy odbywają się na terenie całego kraju i za granicą po uzgodnieniu.

  • Kupujący posiada prawo wyboru sposobu dostawy:

    - na terenie Warszawy i okolic transport naszym transportem 

    - przesyłka kurierska firmą spedycyjną czas dostawy 24 H (dotyczy zamówień do godziny 12.00) w pozostałych przypadkach 48H

    - przesyłka Pocztą Polską towarów o niewielkich gabarytach i wartości nie przekraczającej 200 zł, czas dostawy 2-3 dni (dotyczy zamówień do godz. 12.00) w pozostałych przypadkach 4 dni

  • Odbierając towar Kupujący proszony jest o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku widocznych uszkodzeń trzeba spisać protokołu szkody.

  • Każda przesyłka wysyłana firmą kurierska jest uzbezpieczona do pełnej wysokości wartości towaru

  • Koszt transportu ustalany jest według stawek prezentowanych w poniżej znajdującej się tabeli lub indywidualnie w przypadku zamówienia więcej niż jednego produktu oraz na produkty o większych gabarytach.

Opłaty

  Kurier siódemka Poczta Polska Paczkomaty Odbiór osobisty
Przedpłata na konto 19 zł 18 zł 9 zł 0zł
Pobranie 24 zł 23 zł 14 zł 0

 

^ do góry

    GWARANCJE I REKLAMACJE

Każdemu  klientowi,  będącemu  konsumentem  w  rozumieniu  art.  22[1]  Kodeksu  Cywilnego  i korzystającemu ze sklepu  internetowego  apoco.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo  do  odstąpienia  od  zawartej  umowy  zakupu  towaru  (usługi),  bez  podania  przyczyny, w  terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: HomeDome ul. Bartycka 24/26 paw.123 00-716 Warszawa lub e-mail bok@apoco.pl
Prawo  do  odstąpienia  przysługuje  konsumentowi  w  nieprzekraczalnym  terminie  10  dni,  który rozpoczyna  się  w  dniu  otrzymania  przez  konsumenta  towaru.  Termin  uznaje  się  za  dotrzymany,  jeżeli  przed  jego  upływem  konsument  wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa  jest uważana za niezawartą. To,  co  strony  świadczyły,  ulega  zwrotowi  w  stanie  niezmienionym,  chyba  że  zmiana  była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres: HomeDome ul. Bartycka 24/26 paw.123 00-716 Warszawa lub e-mail bok@apoco.pl
Koszty  zwrotnego  dostarczenia  towaru  obciążają  konsumenta,  o  ile  odstąpienie  nie  zostało wywołane  faktem  choćby  przejściowej niemożności  spełnienia przez  HomeDome świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. 
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- rozpoczęcia  –  za  zgodą  konsumenta  –  świadczenia  usług  przez  HomeDome,  przed upływem terminu 10 dni od zawarcia umowy;

HomeDome podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić HomeDome o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: HomeDome Bartycka 24/26 paw.123 00-716 warszawa lub sklep@homedome.pl W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
HomeDome zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona

HomeDome jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres HomeDome Bartycka 24/26 paw.123 00-716 Warszawa. HomeDome zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. HomeDome nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej

  • Termin rozpatrywania reklamacji nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych, jednakże jest on zależny od placówek rozpatrujących daną sprawę i może zostać wydłużony.

    POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez sklep internetowy APOCO.PL prowadzony pod www.apoco.pl (dalej zwaną Witryną) przez firmę HomeDome prowadzącą e-sklep z siedzibą przy ul .Bartyckiej 24/26 paw.123 w Warszawie
Sklep internetowy dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania Państwaprywatności i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny i dokonywania zakupów w ramach sklepu oraz w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania.
Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny.
Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Wykorzystywane przez sklep internetowy pliki cookies mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny.
Sklep internetowy wykorzystuje poniżej wymienione pliki cookie w następujących celach:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Spółki do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do indywidualnych potrzeb Użytkownika;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie struktury i zawartości tych stron;
c) utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie. Obok plików cookies sklep internetowy może również gromadzić dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów lub plików dziennika. Informacje zawarte w logach mogą obejmować m.in. Państwa adres IP, rodzaj platformy i przeglądarki internetowej, dostawcę Internetu oraz adres strony, z której weszliście Państwo na Witrynę. Niektóre podstrony w ramach Witryny oraz inne środki komunikacji z Państwem mogą zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki). Web beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP komputera, na który załadowana została strona, na której web beacon został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam. Dane te będą archiwizowane i wykorzystywane w celach analizy statystycznej i oceny globalnego ruchu użytkowników Witryny. Dane te nie będą łączone z przekazanymi przez Państwo danymi osobowymi
Sklep internetowy będzie od Państwa zbierał następujące dane osobowe za pośrednictwem Witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji na Witrynie:
1) nazwisko i imię,
2) adres zameldowania na pobyt stały,
3) adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zameldowania,
4) adres poczty elektronicznej,
5) numer telefonu.
W celu realizacji umowy sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane do następujących podmiotów firmy kurierskie, operatorom systemów płatności.W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. O ile Państwo wyrazili na to zgodę, sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane do następujących podmiotów: firmy kurierskie, operatorów systemów płatności w celach poprawnej realizacji zamówienia. W przypadku, gdy chcą Państwo cofnąć wyrażoną w tym zakresie zgodę, prosimy o przesłanie takiej informacji na adres bok@apoco.pl. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie
Sklep  internetowy  dokłada  wszelkich  możliwych  starań,  aby  zabezpieczyć  Państwa  dane  i ochronić  je  przed  działaniami  osób  trzecich.  Stosujemy  wszelkie  niezbędne  zabezpieczenia serwerów,  połączeń  i  Witryny  w  celu  ochrony  Państwa  danych,  w  szczególności  [wskazanie kontentych  rozwiązań, w  tym w szczególności  tych, które zapobiegają pozyskiwaniu  i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie]. Wszystkie połączenia związane  z wykonywaniem przez Państwa płatności elektronicznych, w przypadku wyboru  takiej
opcji,  będą  następować  za  pośrednictwem  bezpiecznego  szyfrowanego  połączenia. Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa. W szczególności muszą Państwo zachować w poufności  login  i hasło do Witryny i nie udostępniać ich osobom trzecim. Proszę pamiętać, że sklep internetowy nie będzie  zwracał  się  do Państwa  o  ich  podanie,  z wyjątkiem  podania  ich w  trakcie  logowania  na Witrynie.  W  celu  uniemożliwienia  korzystania  z  państwa  konta  osobom nieuprawnionym prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania z Witryny.
Macie  Państwo  możliwość  podglądu  i  edycji  Państwa  danych,  w  każdym  czasie,  w  ramach Witryny,  po  zalogowaniu  się  z  użyciem  adresu  e-mail  oraz  hasła. W  sytuacji,  gdy  zapomnicie Państwo hasła lub wystąpienia innych problemów z logowaniem, prosimy o kontakt pod adresem: bok@apoco.pl. Przysługuje Państwo prawo do  żądania  informacji o  treści przechowywanych na Państwa  temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawodo sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Macie Państwo również możliwość  wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania  Państwa  danych  osobowych  w  celach marketingowych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem: bok@apoco.pl. W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo  linki do  innych stron  internetowych. Takie strony internetowe  działają  niezależnie  od Witryny  i  nie  są w  żaden  sposób  nadzorowane  przez  sklep internetowy. Strony  te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron. Pytania  i zastrzeżenia dotyczące niniejszej Polityki prywatności mogą być przez Państwa zadane pod adresem:  [e-mail]  lub Administratorowi Bezpieczeństwa  Informacji  Tomasz Kołodziejczyk bok@apoco.pl. Klienci mogą  uzyskać  dostęp  do  niniejszego  Regulaminu  w  każdym  czasie  za  pośrednictwem odsyłacza  zamieszczonego  na  stronie  głównej  serwisu  Regulamin  oraz  pobrać  go  i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie,  zabezpieczenie,  udostępnienie  oraz  potwierdzenie  Klientowi  istotnych  postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez  dołączenie  do  przesyłki  zawierającej  Towar  wydruku  potwierdzenia,  specyfikacji zamówienia oraz faktury VAT. Informacje handlowe będą przekazywane drogą elektroniczną (e-mail) wyłącznie w przypadku, gdy wyraziliście Państwo zgodę na otrzymywanie ich w takiej formie (zapis do news-lettera).
Utrwalenie,  zabezpieczenie  i  udostępnienie  danych  zamówienia  oraz  Ogólnych  Warunków (regulamin  sprzedaży)  następuje  za  pośrednictwem  poczty  elektronicznej.  Tutaj w  każdej  chwili można  zapoznać  się  z  Ogólnymi  Warunkami  (regulamin  sprzedaży).  Wcześniejsze  zamówienia  mogą  Państwo  zobaczyć  w  ramach  konta,  po zalogowaniu. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli  zawarcia  z  HomeDome Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu Taka Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Ewentualne niedogodności przy realizacji transakcji w sklepie internetowym rozstrzygane będą poprzez porozumienie stron.

^ do góry

    DANE FIRMY

    Właścicielem Sklepu Internetowego działającego pod adresem apoco.pl jest firma Homedome Tomasz Kołodziejczyk, ul. Bartycka 24/26 paw 123 w Warszawie, NIP 5222340897, Regon 146235448.

^ do góry

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel